Friday, May 20, 2011

LAYAR KEINSAFAN


Rangkap 1
Aku menarik nafas pjg... (Istighfar) Ya Allah, terlalu banyak kekurangan diri ini... Sngt lah sedih jiwa ini, bila terkenang peristiwa lalu yg penuh dgn kejahilan... Aku lupa seketika azab Allah SWT, aku lupa akan cinta Allah, aku tdk kenal apa itu islam sebenar dan aku meraba-raba didalam kegelapan...

Rangkap 2
Ya Allah, semoga diri ini mampu bertahan utk senantiasa berada dijalanMu... Dan aku bersyukur dgn pilihanMu Ya Allah... "Allahuakbar" Allah maha besar... Lindungi lah sdkt tarbiyah yg aku ada ini... Berikan aku kekuatan agr aku terus teguh menuju jalanMu yg bahagia nun jauh disana (akhirat)...

Rangkap 3
Astaghfirullah'alazim 3X... Kesempatan ini lah mudah2an iman ini tertingkat dn mampu berada didlm gerabak dakwah Rasulullah SAW... Ya Allah, tdk ada lg yg mampu aku sembunyikan dariMu... sesungguhnya Engkau lg Maha Mengetahui...
Ampunkanlah aku Ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment

Perlu pandangan dari anda semua

Followers